Vaknat på fel sida.

2012-05-03 - 07:18:35
Igår kväll så hade vi en gnällig och skrikande Sebastian, ingenting dög åt honom tills vi gick hem till Cicci och Elina då vart han tyst och lekte där i en timme tills vi gick hem och han skulle sova. Imorse vaknade Sebastian klockan 5 och skrek vilket han aldrig gör... Han somnade om tills strax efter 6 och har gnällt ända sen dess, någonting står inte rätt till för honom. Inte sjuk utan tror att det är dom där jävla tänderna som är på väg upp nu igen. Stackars vårat lilla hjärta. Känner mig själv som grinkärring idag eftersom jag har vaknat på helt fel sida och bara vill sova. Jag och Sebastian ska gå till dagis snart och sen ska jag hem och vila innan jag ska till Miroi i 2 timmar och ikväll får det bli tvätta istället för nu på morgonen, orken finns verkligen inte där.
Postat av: Malin - mamma till Savannah

vilken sötnos :)

2012-05-03 - 09:21:48
URL: http://elinorsdotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!