Barnmorskan.

2012-05-22 - 19:08:52
Idag gick hela familjen till barnmorskan och allting såg jätte bra ut. Fick endast ta blodtryck, lyssna på bebisens hjärtljud, väga mig och mäta magen. Alltså inget stick i fingret eller blodprov, vilket är toppen eftersom jag inte gillar nålar och sådant. Nästa besök får vi göra i vecka 29 alltså den 19 Juni. Skönt med besök dit en gång i månaden bara än hela tiden som man går första graviditeten.
Vikt: Förra gången 52,8kg. Denna gång 57kg.
Magmåttet: Förra gången 20cm. Denna gång 23cm.
Bebisens hjärtslag: Förra gången 152. Denna gång 153.

Med Sebastian i vecka 24, nu är jag i vecka 25.
Vikt: 52kg. Vilket betyder att jag gått upp några extra kilon denna gång.
Magmåttet: 23, samma som nu.
Bebisens hjärtslag: 160.
Nu är jag ju även gravid med en tjej, men inte så mycket skillnad för det! :).
Postat av: Rebecca

vad kul :)

2012-05-23 - 13:47:54
URL: http://rebeckhaam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!