Söndag.

2012-05-20 - 18:15:51
Idag tills imorgon är jag heeeelt själv. Gud så jag ska sova och sova och sova, inatt alltså haha.
Trodde det skulle bli mycket bättre väder än vad det var och tänkte göra en heldag ute med Sebastian men självklart ändrats vädret och det blir inte alls lika bra väder, det är ju varmt och så men vart fasiken är solen? Hoppas på bättre väder imorgon då man är utvilad och kan göra en heldag ute imorgon istället. Vi gick iallafall till lekparken och Sebastian tycker att gräva med spade i sandlådan så man kanske ska köpa lite sånt till honom, han fick ju lite av sin morfar men lite till kan han ju allt få tycker jag. Mitt hjärta plockade faktiskt två blommor till mig idag, två maskrosor. Allt uppskattas ju från dom små.
Som jag skrev tidigare så från idag vid halv 5 tiden har Sebastian varit med sin pappa hemma hos Emils mormor, Sebastians gammelmormor och dom ska sova där inatt. Denna sovmorgon som jag kommer kunna ta imorgon den behövs verkligen, för nu känner jag mig som en sliten mamma. Ikväll är det big brother och någon/några åker ut, ska bli riktigt spännande och alla är nominerade, var ju på tiden! Köpte lite dipp tills big brother också, ikväll ska jag bara ta det lugnt och njuta av den tysta men ändå tråkiga stunden, så tomt utan Sebastian. Men som mamma måste man få sig en stund för sig själv och bara ta det lugnt också :).
Postat av: Emilia - En ung mammas vardag med tävlingar i bloggen!

Vinnaren av ett presentkort hos cbkids är nu avslutad, klicka in & kika om du vann! :)

om inte så har jag andra tävlingar igång som du gärna får delta i.

Kram.

2012-05-21 - 09:45:18
URL: http://eemijji.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!