Lördag.

2012-05-19 - 19:00:29
Mamma har åkt hem och Sebastian ligger och sover. Sitter och funderar på vad man ska hitta på för något skoj imorgon eftersom det ska bli fint väder. Tråkigt att bara sitta hemma. Igår när mamma kom så gick vi ner på stan och jag och Sebastian visade henne runt lite här i Sandviken eftersom det är andra gången hon är här. Första gången var ju när Sebastian fyllde 1år och då var vi ju bara hemma. Jätte jätte kul att mamma kom och Sebastian verkade uppskatta det väääldigt mycket, tyckte det var jätte kul! Idag har vi varit inne i Valbo och kollat runt lite. Sebastian behövde ju en solhatt eller något liknande eftersom han har gått runt i sin vintermössa som är jätte tjock och för varm nu och något behöver han ju på huvudet så han inte bränner sig. Sebastians mormor köpte en solhatt och ett par shorts och dom matchar även.
Vi var igår här i Sandviken och letade solhatt men hittade ju inget. Han är ju fortfarande på bebis avdelningen och där hade dom bara "bebisfärger" som gjorde så han såg lite tjejig ut, han har ju ganska långt hår.
Men här i Sandviken finns det ju bara kappahl och lindex så vi åkte in och kollade på h&m och tur det eftersom där hittade vi solhatten, äntligen.
Vi var in på Ikea en stund också och åh så jag längtar tills jag får min egna lägenhet. Ska enbart sattsa på Sebastians rum och köpa och göra det jätte jätte fint, längtar som en tooook. Inne på Ikea hittade vi även tallrikar och dricksmugg till Sebastian. Han har ju bara en egen tallrik sen innan så det var ju också ett väldigt behövligt köp speciellt tills när jag flyttar sen då har jag ju iallafall lite till Sebastian. Har även önskat mig en ny säng till honom, en efter spjälsängen, hittade en jätte fin för 600 tror jag den kostade :).
Jätte billigt, tror det kostade 40kr. Då fick man ju två tallrikar och en mugg och dom är ju jätte söta. Så ett tips till er som behöver, ikea har både billigt och fina :).
Postat av: Malin - mamma till Savannah

Savannah har oxå det där setet hemma, tyker dem är praktiska med tanke å att det tjock plast:)

2012-05-19 - 23:39:25
URL: http://elinorsdotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!