Är man gravid så är man.

2012-05-19 - 19:06:32
Man behöver ju bara kolla på kortet så börjar man och dregla, fyfasiken vad gott. Pizzasallad tror jag inte vet något godare just nu när jag blivit gravid. Här i Sandviken har dom ett ställe som heter Jensas, pizzeria för er som inte förstod det och där har dom nog kanske Sveriges godaste pizza sallad och även jätte billig, tror jag iallafall. 3 sådanna burkar för 10kr. Jag är ju bara dökär i det. Är det för jag är gravid ingen aning. Jag skulle kunna äta och äta och äta haha. Emil brukar få köpa sig med 3 burkar till mig som är slut samma dag men får ju iallafall njuta av stunden. Har ni något speciellt sug nu när ni är gravida? Detta är iallafall mitt! Blir det promenad imorgon till stor lekpark blir det nog också en sväng förbi pizzerian och köpa hem lite pizzasallad ;). Men vad säger man, är man gravid så är man!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!