Onsdag.

2012-05-23 - 20:02:08
Till slut vart det lika fint väder som igår här också. Morgonen var väldigt grå och det regnade några droppar när jag var påväg hem efter att ha lämnat Sebastian på dagis. Imorgon ska jag lämna han också och sedan på eftermiddagen ska jag på Miroi igen, inget man längtar efter i detta fina väder, då är man ju heldre i lekparken eller så och bara leker lite. Jag säger bara så fort jag får kläder så blir det sommarkläder i min garderob, äger ju ingenting plus att jag bara blir tjockare och tjockare, kan nog bli en tuff sommar detta år tror jag allt. Men den som väntar efter någonting bra väntar aldrig förlänge!
Sebastian fick bada ute idag i balja och det gillades då verkligen jätte mycket, att plaska, dricka vattnet (usch) och hälla på oss andra som sitter bredvid, det var en hitt. Vi var hemma hos Emils mormor, eller ja Emil och Sebastian va där först men sen vart jag också dit bjuden.. Mest för Sebastian behövde sin solhatt haha. Mitt lilla hjärtebarn, vad hade mamma gjort utan dig. Tänk att man faktiskt kan älska en människa så hemskt mycket så som jag älskar Sebastian och självklart lillasyster! Det är helt otroligt, man offrar verkligen allt för dom.
Nu bjuds på lite bilder också såklart:).
Emil ville så hemskt gärna att jag skulle ta kort på han och lägga upp han i bloggen, så såklart han ska få va med!! :)
Pappa plaskade och självklart ska Sebastian göra lika dant och upptäckte att det var ju riktigt kul när det plaskade!
Postat av: Monia - mamma till Tuvalie

Nu är vinnarna i goodiebagtävlingen dragna :) Hela 20 stycken! Kika in och se om du är en av dom lyckliga :)

http://moniasundgrenjansson.blogg.se

2012-06-23 - 15:53:52
URL: http://moniasundgrenjansson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!