Söndag.

2012-05-06 - 07:42:07
Godmorgon världen. Hoppas på en toppen dag idag den började bra iallafall. Vaknar upp och det är strålande sol och klarblå himmel, jag bara älskar vädret. Hoppas det håller sig så inte regn och molnvädret kommer, det är så hemskt tråkigt då. Emil ska åka och fiska idag vilket jag också skulle vilja göra i detta fina väder, att få vara ute en heldag då det är bra väder. Men det är som det är, Sebastian kan inte vara borta hemifrån hela dagen, han måste ju äta lunch och sova middag och allt sånt där, annars får man ju sig ingen rolig son haha. Så för oss blir det att ta oss till någon lekpark och leka en stund iallafall sen får jag helt enkelt se vad dagen har att bjuda på:). Vad ska ni själva göra idag? Nu har jag en svartsjuk son bredvid mig haha, så ska leka lite med han :)!
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Mysigt med en tur till lekparken, här är det grått å regn/snö så vi tar en tur till mormor och morfar istället :-d KRAM

2012-05-06 - 10:04:04
URL: http://lurans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!