Onsdag.

2012-05-02 - 08:13:33
Nu ska jag börja blogga ordentligt igen har bara inte haft tid eller ork men nu så. Haft fullt upp och hittat på en massa saker och inte varit hemma. Jag har gått in i vecka 22 också, magbild och så kommer senare. Hittar inte min sladd så måste hitta den först så blir inga bilder förens tills dess. Idag har jag bara legat och sovit och har nyss fixat mig eftersom jag ska gå och hämta Sebastian på dagis och sen ska vi nog vara ute och leka en stund. Emil åker kanske och jobbar imorgon också, vart vet jag inte men antar Stockholm men det blir ju iallafall bara tills fredag då han kommer hem igen. Skriver mer senare, nu ska jag hämta min skatt.
Postat av: Malin - mamma till Savannah

Ja blogga mera så man får nått roligt att läsa :D

2012-05-02 - 21:52:13
URL: http://elinorsdotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!