Måndag.

2012-05-07 - 15:35:04
Igår när vi åkte hem efter vi hade fiskat höll en älg på och springa rakt in i bilen föresten. Älgen veck av precis annars hade typ jag varit mos, skit ballt att se älgen på så nära håll. När vi kört förbi sprang den över vägen, super fin va den. Idag går jag in i vecka 23, fatta fort tiden går och veckorna bara springer iväg. Magbild osv kommer upp senare.
Idag kom våran nya familjemedlem hem också, så otroligt fin är hon, helt sjukt. Skriver även mer om det senare och ett kort på den vackra.
Dagen har varit som alla andra dagar, inte hänt speciellt mycket. Bara tagit det lugnt hela dagen och jag tog bussen fram å tillbaka till stan för och lämna in papper till försäkringskassan så man får in lite pengar denna vecka, hoppas jag iallafall. Vädret är helt okej, solen är inte framme men det är inga regnmoln på himlen iallafall och det är ju tur det! :D Imorgon ska Sebastian på dagis igen också så blir en tidig morgon imorgon.
Vi hörs senare :)!
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Tur att det gick bra med älgen!!! Sv jag bor i västerbotten norrland :-D

2012-05-07 - 15:46:37
URL: http://http:lurans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!