Världens bästa pojkvän.

2012-03-14 - 19:02:59
Så är det faktiskt, att jag har världens bästa pojkvän. Visst har vi våra dåliga stunder men vi har också våra bra stunder och vi trivs bra ihop. Vi har ett barn ihop och jag kunde faktiskt inte ha valt en bättre pappa än han. Som jag har läst lite här och där går inte vissa killar upp med deras barn osv, här kan det faktiskt vara tvärsom ibland. Vi delar upp det så båda får vila när det behövs. Jag älskar min kille så enormt mycket och jag gör allt för att det alltid ska vara vi ( som det alltid ska vara ). Kan inte tänka mig ett liv utan han, han är fin, han är snäll, han är bäst, han är mitt allt Emil Törnberg <3






Postat av: Louise - Fotoblogg

sv: Jaa bra :D

2012-03-15 - 08:06:40
URL: http://lollorydhxd.blogg.se/
Postat av: Emil Törnberg

Du är så underbar hjärtat :)

2012-03-15 - 13:20:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!