Våran morgon.

2012-03-09 - 07:29:47
Som jag alltid brukar göra på morgonen då jag och Sebastian kliver upp på morgonen sätter jag mig alltid vid datorn medans Sebastian möblerar om lite bland köksgrejerna, det tycker han är jätte kul för det händer några gånger per dag. Blöjan bytt och göra lite välling på det här som han kan ligga och dricka efter en stund då vi vaknat. Sen vid 9 tiden går vi in där pappa Emil ligger och sover eftersom vi sover i vardagsrummet så kollar vi på lite tv och efter ett tag vill Sebastian komma upp i sängen där vi ligger och självklart får han det.  Han går alltid till pappa pruttar lite på han med munnen och rycks i håret medans hans pappa låter lite och vaknar till. Att se Sebastian och Emil busa och att dom är glada det gör hela hela min dag. Nu ska Sebastian få lite välling, vi hörs senare :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!