Vad vill ni som läsare läsa på min blogg och vad för bloggar jag följer.

2012-03-26 - 21:04:32
Vad vill ni som läsare läsa på min blogg? Kom jätte gärna med förslag vad ni vill ha mer utav om det är något speciellt.
Själv så älskar jag mamma bloggar (antagligen för jag själv är mamma), förlossningsberätelser är riktigt spännande att läsa, hur vardagen är för alla mammor där ute och dom som är gravida är också roligt att följa. Alla dom bloggarna jag läser varje dag är faktiskt bara mammor. Att kunna jämnföra lite t ex dom gravida, magen som blir större och större och sedan följa dom när dom blivit mammor. Att vara mer ända ifrån början.
Postat av: Monia - mamma till Tuvalie ♥

vill se mer magbilder :D

2012-03-26 - 22:07:15
URL: http://moniasundgrenjansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!