Vad tror ni?

2012-03-26 - 18:03:20
Nu börjas det bli nervöst igen och pirrit i magen. Jag längtar tills imorgon då vi äntligen ska få se våran bebis, den lilla Sebastian ska få bli storebror åt. Det ska bli riktigt spännande.
Skillnaderna är väl med Sebastian mådde jag aldrig illa och jag hade inte fobi för någonting.
Med bebis i magen så har jag mått jätte illa i början till och från, försvann väldigt snabbt. Kebab och pizza har inte varit något jag varit sugen på, saltlakrits och sura godisar har varit favosar!
Vad tror ni det blir, Tjej/Kille?
Själv tror jag en tjej och Emil tror en kille.
Postat av: Monia - mamma till Tuvalie ♥

Tjej, helt klart ;)

2012-03-26 - 18:12:18
URL: http://moniasundgrenjansson.blogg.se/
Postat av: victoria

Åh vad spännande! :-D jag tror det är en liten lillebror i magen :-D längtar tills vi ses!! <3

2012-03-26 - 18:12:33
URL: http://victorianathaliee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!