Vackra fredag.

2012-03-16 - 12:00:58
Idag är det fredag och super fint väder ute också vilket är ett jätte plus. Vi har hunnit varit ute och tagit promenad, låtit Sebastian springa lite i sin nya outfit och vart och hälsat på hans farmor. Köpte glass och åt också mumma. Nu håller jag och älsklingen på och gör lite lunch medans Sebastian ligger och sover, det blir finlunch idag. Till lunch blir det serverat potatisgratäng och kyckling, det kallar jag lyx. Resten av dagen har jag ingen aning om vad man ska göra, älsklingen ska dra och spela badminton 7-9 ikväll och jag tänkte passa på och kolla på big brother avsnittet jag missade igår kväll. :)
Vårat goa hjärta jätte trött framför tven igår kväll.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!