Utmanad.

2012-03-20 - 17:51:05
Jag har blivit utmanad av Monia - mamma till Tuvalie ♥ att skriva 5 saker om mig själv som ni inte vet.
  • Jag kan vara jätte envis utav mig.
  • Jag älskar barnpogram, disney chanel, nikelodeon och barnkanalen.
  • Jag saknar skolan.
  • Jag är beroende av ett spel på facebook. (Castle Ville)
  • Varje gång jag är gravid så blir jag överkänslig och börjar gråta av det lilla minsta.

Jag utmanar
Louise - Mamma till Theo & Mille
Freddan
stephi
Louise - Fotoblogg
Z A N D R E A ´S . ♥ v ä r l d ♥ Mamma till Joline!
Postat av: Jemma

You lose jag visste typ alla ju :(

2012-03-20 - 20:25:58
Postat av: Z A N D R E A ´S . ♥ v ä r l d ♥ Mamma till Joline!

Spännande :D



Jätte fin förlossningsberättelse btw :) KRAMIIS!

2012-03-20 - 21:28:40
URL: http://zandrea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!