Torsdags morgon.

2012-03-15 - 09:03:20
Idag är det sista dagen för Sebastian på dagis denna vecka. Emil gick och lämnade han idag och han vart lika hysterisk idag också, vårat lilla hjärta men imorgon får han iaf vara hemma och mysa med mamma och pappa hela dagen och ända fram tills tisdag. Igår hade jag verkligen ingen ork att blogga jag var så extremt trött så det vart en väldigt tidig kväller för mig så hoppas jag är piggare idag. Vi var ju i lekparken igår också med Cicci och Elina och självklart fick man något kort på dom små trollen :).
Idag tänkte jag och Sebastian gå till lekparken ännu en dag till i fina vädret efter dagis men med Sandra och Liam. Ska bli skojskoj och även bra träning för Sebastian med att gå i skor! :)
Postat av: ava miranda

så söta :D

2012-03-15 - 19:01:29
URL: http://avamiranda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!