Som jag förstod.

2012-03-21 - 09:24:57
Ni som tycker det är fel med att jag och Emil ska få barn igen, varför törs ni inte stå för det? Det stör mig egentligen inte, vet vet jag kanske blir kändis pga att ni snackar. Jag hade förstått er om vi inte tog hand om Sebastian och vårat förhållande låg på hal is, men vi har världens bästa förhållande även är vi världens bästa föräldrar till Sebastian. Det ända skulle väl vara jobb fronten, men det kommer det också. Ni kanske är avundsjuka där ute ni som snackar eller själv inte ett sånt bra liv som vi lever, jag har ingen aning. Jag förstår bara inte det där som är så hemskt roligt att snacka om folk, är det för att man inte har något annat vettigt att prata om eller vad är det? Kan ni som inte törs stå för att ni snackar om oss, ogillar detta och ja allt det där, släng in en kommentar vetja. Man kan ju även vara anonym. ;)
En väldigt gammal bild men det finaste som finns.
Postat av: Patricia mamma till Saga & Wiggo

åh stort grattis, vad roligt! har ni vart på ultraljud än? :)

2012-03-21 - 09:56:40
URL: http://popblogg.ni
Postat av: Anonym

klart Sebastian ska få ett syskon.. lägg er energi på er själva och dom som ger er possitiv energi,, å skit i övriga skitsnackare som inte har en susning om att ha barn,,, jobb löser sig tids nog,, du verkar ju ha fått en bra karl.. grattis å lycka till,,,

2012-03-21 - 10:02:06
Postat av: Paula

Jag är riktigt imponerad av er! Jag är 18 och ska gifta mig och jag blir galen av alla konstiga komentater man får bara för att man göra andra val i livet. en vad alla andra gör.

Jag vill också ha en unge men skulle nog inte orka med alla fördommar.

NI är riktigt imponerande måste jag säga :)

2012-03-21 - 10:29:05
Postat av: Monia - mamma till Tuvalie ♥

trökigt när folk snackar, men skit i dom :P

2012-03-21 - 10:32:08
URL: http://moniasundgrenjansson.blogg.se/
Postat av: Z A N D R E A ´S . ♥ v ä r l d ♥ Mamma till Joline!

Men oväntat med massa snack. Jag kan bara drömma om vad folk snacka om mig och andreas ;) MEN.. det är sånt som inte rör mig ryggen. Tänk på hur mycket emil och Sebbe betyder samt att en liten till är på väg. Det är inte svårt att sluta bry sig om idioter som yttrar sig om massa, som dom egentlgien inte vet något om. Du ska verkligen inte behöva förklara dig i ett inlägg. Skit i alla som ska snacka, dom har inget liv!!!



Stå på dig Sara :)

2012-03-21 - 10:48:10
URL: http://zandrea.blogg.se/
Postat av: sandra

HAHA, världens bästa förhållande? vart det därför ni gjorde slut idag?!

2012-03-21 - 18:17:55
Postat av: ericas

Du kommer att klara det galant bra hjärtat. Och du har alltid mig om du behöver en hjälpande hand eller bara prata<3 glöm inte det

2012-03-21 - 19:55:38
Postat av: Chrissie

var 20 då jag blev 2 barnsmamma fick första barnet som 18 åring ..



Skiljer 18 mån mellan dom äldsta och nu är jag gravid med 3e barnet, kommer skilja 2 år och 3 mån mellan dom 2 yngsta ..



Tycker ej att ni gör fel, älskar man varann så varför inte, sen älskar man barn så gör man och vill man ha fler är det bara skaffa!

2012-03-22 - 22:20:30
URL: http://mammajolene.blogg.se/
Postat av: Agnes

Typiskt Sandviken, bara massa skitsnack :)

2012-03-26 - 19:47:40
URL: http://aggehh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!