ovanligt mycket text. min dag, min gårdag.

2012-03-22 - 19:30:03
Idag har det vart väldigt dålig uppdatering eftersom jag inte haft någon tid. Imorse så försov hela familjen sig eftersom Sebastian är våran "väckarklocka" om man kan uttrycka det så och idag ville han ta en sovmorgon. Kvart i 8 vaknade han och Sebastian börjar dagis halv 9 och jag ska vara på Miroi halv 9 och eftersom både två ligger långt ifrån där vi bor så va det bara stressa hela morgonen. Jag kom till Miroi och alla stog ute och jag tänkte, JIPPI UTFLYCKT SLIPPA SITTA INNE HELA DAGEN, men inte..... Läraren eller coachen hade bara försovit sig satt ja, jag stressade hela enkelt bara i onödan eftersom vi började 9 istället.
Vi har även stor handlat idag och då menar jag STOR HANDLAT. Vi fick in lite extra pengar denna månad eftersom vi har delat upp föräldrar penningen ganska bra så fick man någon gemdställdhets bonus eller hur det nu hette. Det första fick bli och stor handla och vi har aldrig ägt så mycket mat som vi gör nu, tror det räcker i ja, iallafall 2 månader men vilket är skit bra för nu har man mat och välja på.
Tvättade gjorde vi igår också så snart blir det att fixa tvätten också.
Juste du som hittade 600 kr idag GRATTIS!!!!!!!!
Postat av: Liniz

sv: hoppas du trivs där :D du kan dela en länk till din blogg så folk kan gå in o kolla på den (dom hittar till din blogg lättare)

2012-03-22 - 20:31:20
URL: http://mylifeasliniz.devote.se
Postat av: Victoria

Bra/fin blogg :) !

2012-03-28 - 11:48:45
URL: http://skrallunge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!