Om mig.

2012-03-08 - 21:40:46
Jag är 19år och bor i Sandviken tillsammans med min sambo Emil och våran son Sebastian som vi har tillsammans. Jag är född och har bott i Stockholm/Vallentuna hela mitt liv fram tills för några månader sedan då vi flyttade upp till Sandviken eftersom min pojkvän kommer härifrån. När jag var 17år januari 2010 så vart jag och Emil tillsammans och bara några månader efter det plussade jag och vi båda vart glada. Vi bestämde oss för att ha kvar barnet eftersom det var det som båda ville. Den 21 Januari 2011 hade jag gått 2 veckor över tiden och jag skulle bli igångsatt. Min pappa skjussade mig och Emil till Danderydssjukhus i Stockholm och äntligen så var vi halvvägs till att få träffa våran bebis. Jag vart igångsatt och den 22 Januari 2011 kl 08.38 kom han. Han var så fin vi hade aldrig sett något så fint. 50cm lång och 3550g helt perfekt och hans namn vart Sebastian Emil Edström. Det var en kort presentation om mig och min familj. Tänkte slå in med en förlossningsberättelse också, ska bara ha orken och tiden :).
Postat av: random.

gud vilken snygg pojkvän du har ! en sån skulle alla ha haft, snacka om avis :(

2012-03-08 - 23:03:50
Postat av: Millah - mamma till Amilia ❤

kul att du börjat blogga=)

2012-03-09 - 00:55:30
URL: http://millahoman.blogg.se/
Postat av: Gammelmoster :)

Kul att läsa det du skriver! Du/Ni har världens sötaste lilla kille! Han kan konsten att charma..

Ha en fin dag! Kram

2012-03-09 - 08:03:10
Postat av: Anonym

Åh va kul med ännu en ung mamma:-)

2012-03-13 - 17:25:40
URL: http://awahlsten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!