Nya favoriten.

2012-03-17 - 18:53:48
Idag när vi var och handlade kollade jag om den nya glassen fanns och jag kollade och kollade men hittade inte. Sa till Emil den där vill jag provsmaka men den finns inte och han säger, ååh jag också. Efter att ha stått där och kollat så till slut tar Emil upp den och säger den är min och sen så var det den sista glassen men vi bestämde oss för att dela på den. Super god tycker jag och även Emil och Sebastian tyckte den var god. Så helt klart nya favvosen. Calippo...
Postat av: Louise - Fotoblogg

sv: Tack! :)

Du får din design på måndag :D

2012-03-17 - 20:50:44
URL: http://lollorydhxd.blogg.se/
Postat av: Monia - mamma till Tuvalie ♥

åh jag tyckte den där glassen var superäcklig, haha! :P



Sv: haha hon provocerar ju för att bli känd, precis som Kissie gjorde xD

2012-03-18 - 00:37:46
URL: http://moniasundgrenjansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!