nervös.

2012-03-27 - 07:51:15
Snart ska jag och Emil gå och lämna Sebastian på dagis. Efter det så ska vi ta oss in till Gävle för och kolla lillbebis i magen. Jag är lika nervös som jag var med Sebastian men får hoppas att allt ser bra ut och att vi kan få veta kön också :). Jag tror på en flicka, det gjorde jag när jag var gravid med Sebastian och Emil tror en kille lika som då.
Nu lär jag fixa det sista, sov över idag IGEN! Måste nog börja ställa väckarklocka :).
Postat av: Nathalie S.

lycka till sara och emil, hoppas allt går bra! :)

2012-03-27 - 10:33:27
Postat av: Victoria, Alicias mamma

BEEEEEBIS :D Längtar efter er allihopa :D En liten prinsessa till! KUUUL :D

2012-03-27 - 12:41:35
URL: http://victorianathaliee.blogg.se/
Postat av: Carin

okej vad bra! :)

Jag följer dig inte på bloglovin' pga. att jag inte hittar dig! :(

Har du en länk ? <3

2012-03-27 - 14:23:02
URL: http://carinofsweden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!