Mitt hår ser förjävligt ut!

2012-03-28 - 19:38:42
Jag blir galen på mitt hår. Har färgat mitt hår två gånger och det är fortfarande rött kvar. Först färgade jag med en ljusbrun färg och den var ju helt oduglig, hände absolut ingenting med mitt hår. Igår slänge jag in en mörkbrun färg och det vart ju mörkt men fortfarande en massa rött i håret, tips på vad man kan göra eller ska man behöva köpa hårfärg på hårfärg innan det röda ska försvinna?
Jag vill absolut inte ha någon röd färg alls i huvudet och det ser ju bara fläckigt och förjävligt ut i håret just nu och har varken tid eller ork att fixa det nu förens helgen, kul att gå runt i misslyckad hårfärgning. Snälla kom med förslag på vad jag kan göra. När jag har uppsatt så ser det helt okej ut men jag som inte tycker om att ha uppsatt ska jag behöva pinas och ha det nu i flera dagar....
Postat av: Jessica

Hej vill du tjäna pengar på din blogg? gå isåfall in på min blogg http://jjessicalindberg.blogg.se för att se hur du gör, fråga om det är några oklarheter!

Jag trodde inte riktigt på det förräns nu då jag tjänat ca 250 kronor på 3 dagar. Och jag har typ 10 läsare per dag.. ;P

2012-03-28 - 20:00:24
URL: http://jjessicalindberg.blogg.se/
Postat av: Jessica

Sv; Man lägger ut annonser, osv :)

2012-03-28 - 20:08:04
URL: http://jjessicalindberg.blogg.se/
Postat av: Jessica

sv; Nja, asså har du en del läsare så är det väl inte komplicerat alls.

Jag har lixom haft det i typ 3 dagar, tjänat 400 kronor och jag har mest suttit och pluggat sedan i söndags.

2012-03-28 - 20:10:01
URL: http://jjessicalindberg.blogg.se/
Postat av: Bella

Humm, jag är ingen expert men pröva med lite mer brunt än ljusbrunt. Då borde det gå bättre :)

Lycka till!

2012-03-28 - 23:32:36
Postat av: jennieefer

du måste avfärga, alltså bleka, först typ två gånger sen lägga en askgrå färg, sen färga det brunt. typ! om du ska få bort det knallröda helt.

2012-03-29 - 20:52:32
URL: http://jennieefer.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det är jätte svårt att få ut den röda färgen ur håret, men köp en riktig avfärgning så gamla färgen går bort helt ur håret och sen måste du lägga i en ganska mörk färg. Det kan bli så att när den mörka färgen börjar blekna eller blir urtvättad så kommer den röda färgen ftam igen men inte lika tydligt. Det kan också vara så att ditt hår är mättat på färg så den tar inte åt sig färgen längre.

2012-03-29 - 21:51:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!