Miroi.

2012-03-12 - 07:01:02
Idag ska jag första dagen gå till Miroi. Lite nervöst eftersom jag inte riktigt vet vart det ligger osv, men det ska nog gå jätte bra. Vad det innebär ja, man får hjälp med jobbsökning och det är fler ungdommar där vilket är bra för mig eftersom jag är nyinflyttad. Det håller på i 5 veckor och ja, mer än så vet jag inte, får veta mer idag. Ska vara där halv 9 vilket suger eftersom då kan jag inte lämna Sebastian på dagis så jag hoppas verkligen jag iaf kan hämta han där. Ska bli spännande och se vad det är osv. :)
Postat av: Emil

Men han har ju sin älskade pappa som kan lämna honom :) !

2012-03-12 - 08:10:29
Postat av: Emelie

Åh tack så mycket =)

2012-03-12 - 11:50:37
URL: http://enresaellertva.blogg.se/
Postat av: yohanna

Tack för du tog din tid att skriva en/flera fråga/frågor till min frågestund. Båda delarna ligger nu uppe :)

2012-03-12 - 14:15:00
URL: http://yoyossecet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!