Min jobbiga dag.

2012-03-28 - 16:33:32
Idag har det inte hänt så mycket. Åkte och lämnade Sebastian på dagis och usch vad det regnade. Vi hade ju vagnen på dagis också så fick cykla med han bakom mig och han bara gnällde för han vart blöt i ansiktet, aldrig igen. Tur att vi hade 2 regnställ också eftersom vi har ett på dagis och ett hemma, som hans mormor och farmor köpt!
När jag kom hem fick jag lite värme ifrån älsklingen som låg nermyst i sängen under tecket så kröp under där jag också och la mig och vi somnade. Emils kompis kom hit idag också tillsammans med hans dotter och jag gick och hämtade Sebastian på dagis och det regnade ännu men tog bussen denna gång. Men missade bussen precis tillbaka eftersom jag sprang runt i varje torkskåp och letade efter Sebastians mössa och så hade jag missat ett torkskåp och där låg ju självklart hans mössa. Så himla typiskt när man inte har tid och ska hinna med en buss. Men vi kom hem tillslut iallafall och barnen lekte en stund innan dom åkte hem och vi gick till ica och handlade hem lite tacos till ikväll då Sebastian somnat.
Köpte årets första jordgubbar också, ifrån spanien tror jag det stog på och dom kostade bara 10kr nedsatt pris så måste ju testa ikväll om de är gott eller om man ska vänta tills Svenska jordgubbarna kommer.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!