Min fotomodell.

2012-03-31 - 16:34:55
Jag och Sebastian blir hemma själva hela kvällen idag eftersom Emil är med hans kompis och gör lite saker. Sitter och funderar om vi kanske ska gå till ica och handla något gott men vet inte om jag orkar. Vi har nyss badat och Sebastian har fått på sig sin pjamas, men tur att affären bara ligger någon minut ifrån oss om jag får för mig att vi ska gå dit en snabbis.
Vi har allt fått oss en riktigt fin fotomodell. Vi lyckades verkligen riktigt bra med att få världens finaste barn!
Postat av: Victoria, Alicias mamma

Ska ni inte klippa honom snart hehe ;)) <333

2012-04-01 - 21:40:09
URL: http://victorianathaliee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!