Massa prat och lite bilder.

2012-03-30 - 19:17:49
Har precis lagt Sebastian i säng och Emil gick nyss och ska träna lite med hans vänner, spela fotboll å sådär vad dom nu gör för något. Själv sitter jag här själv på en fredag och tänkte om jag skulle ha lite fredagsmys för mig själv och bebis i magen kanske också är sugen på gotta i magen. Äppelpaj och vaniljsås, lät ganska gott och sen har jag ju chips och läsk.
När älsklingen kommer hem tror jag han har lite god mat med sig så ska vi ha fredagsmys på hög nivå. Kramas och pussas i massor <3.
Om exakt en vecka är ja och Sebastian i Vallentuna hos min mamma och ska vara där tills måndag. Då blir det träffa mamma, pappa och alla vänner där hemma. Ska bli kul eftersom det var 2 månader sen jag var där sist, allt för länge sen :(.
Sebastian med hans mormor och morfar. <3
Victoria har ju fått sig sin lilla bebis också som nästan blir en månad då vi är där. Måste ju få mysa lite bebis och öva mig tills det är min tur igen :).
Nu ska jag fixa lite äppelpaj med vaniljsås och slå på gårdagens big brother.
Postat av: Fanny

Såklart man kan börja röka i vilken ålder som helst. men jag tycker det är som dummast att börja där när man är 18-20 , för då har man klarat sig utan det så varför ens testa. Om jag inte har slutat röka innan jag blir gravid så är de när jag blir gravid som de gäller! Lycka till med lillbebisen i magen :D

2012-03-30 - 21:01:08
URL: http://fannycharlotte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!