Kvällsmys.

2012-03-28 - 21:16:44
Har nyss gjort pannkakor till matlåda som jag ska ta med mig till Miroi imorgon. Jag är ju verkligen pannkakskungen.
Sitter nu och myser med mig själv framför datorn med jordgubbar, mjölk och socker. Dom var väl inte sådär super goda som dom brukar vara på sommaren men det är ju e självklarhet, köpte dom mest för att det var nedsatt pris till 10kr och man måste ju smaka eftersom jag iallafall har längtat efter jordgubbar hela sommaren. Har ni ätit jordgubbar iår?
Postat av: Monia - mamma till Tuvalie

sv: jaså? Vi får hoppas att det är så med Tuvalie också, och att det blir bättre :) Annars går man ju under snart :/

2012-03-28 - 23:14:13
URL: http://moniasundgrenjansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!