Ingen toppen dag.

2012-03-19 - 17:15:44
Morgonen började bra som alla andra förutom en nackdel, det snöade ute men en posetiv sak, Sebastian tog sovmorgon. Vi gick ner till öppna förskolan träffade Cicci och Elina precis som planerat bara att vi var lite sena eftersom Sebastian sov så länge. Barnen lekte och hade kul vid halv 12 tiden gick vi hem och vi mötte upp Emil vid ica som skulle dra lika fort och köra hit lite nya saker till lägenheten som vi fick utav hans mamma. Jag och Sebastian gick och handlade lunch vi skulle gå hem och göra och då vart jag jätte konstig. Började svettas, vart yr fram och tillbaka, det var jätte obehagligt. Kändes som om jag skulle svimma och blir ju ännu mer orolig eftersom jag var hemma själv med Sebastian men Emil och hans mamma kom så fort dom kunde iallafall. Vet inte om det är för att jag har känt mig stressad och så eftersom det känns som att jag har massa saker att göra men vet inte vad alla dom sakerna är eller om det är för att jag fortfarande har lågt järnvärde. Nu efter att ha ätit och druckigt massor så har det blivit mycket bättre iallafall så får hoppas det inte kommer tillbaka isf får jag ringa barnmorskan imorgon och höra om hon vet vad som kan vara fel.
Min fina älskling.
Postat av: Liniz

hej underbara du kolla in min sida för bloggare på facebook kram



https://www.facebook.com/groups/BloggSharing/

2012-03-19 - 18:17:37
URL: http://mylifeasliniz.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!