Härliga dag.

2012-03-14 - 11:17:55
Sitter just nu bara hemma och tar det lugnt. Ögonen hänger, är så jävla trött faktiskt. Tänkte ta mig en dusch innan jag ska hämta Sebastian på dagis och gå och leka lite i lekparken med Elina och Cicci idag igen. 20 i 7 vaknade Sebastian så då var det bara att göra morgon och sen gå långpromenaden till dagis, dröjer ca 40 min att gå till dagis och sen 40 min hem så en riktig promenad får man på mornarna. Sebastian har förändrats helt nu när man lämnar han på dagis han blir som hysterisk och skriker som aldrig förr och ändå har han gått där 3 veckor och det har funkat jätte bra, får hoppas det försvinner snart. Sitter och kollar lite kläder på internet också till Sebastian som han behöver t ex nya skor, en vår jacka och kanske ett par jeans. Ska bara visa Emil när han kommer hem så får han säga vad han tycker så förhoppningsvis beställer vi hem lite till han idag.
Nu tänkte jag hoppa in i duschen och fixa till mig lite innan man ska gå ut igen i det vackra vädret :).
Postat av: Louise - Fotoblogg

sv: det går bra jag har dåligt internet just ida så tyvär kan jag inte jobba med designen :)

2012-03-14 - 18:11:29
URL: http://lollorydhxd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!