Gårdagen, Idag och Big Brother.

2012-03-25 - 15:09:45
Igår hände det inte så mycket, vi tog en cykeltur med Sebastian och han fick en uppe sittar kväll. Inte förens vid halv 9 kom han i säng igår och han som brukar lägga sig klockan 7!
Idag gjorde vi även samma tog en liten cykeltur och skulle ner till stan och fika, men det var så tomt när vi kom dit. Jajustja, det är ju söndag.... ALLTING STÄNGT! Vi åkte till Sibylla iallafall och tog oss en varsin mjukglass och åt lite sen åkte vi till lekparken och lekte lite så nu är vi hemma igen.
Sipan åkte ÄNTLIGEN ut ur Big Brother, vad tyckte ni om det? Jag älskade det, usch och fy vad jag inte tyckte om den där människan, snacka om att tro att man är större än vad man är. Ikväll är det ju ännu en till som åker ut och jag hoppas det blir Hanna.. Hon är ju så hemskt elak!
Såg någonstans att det kommer eller har kommit in två nya till Big Brother, stämmer det?
Ikväll tänkte jag kanske slänga upp min första magbild, vad tror ni om det? min lilla söta mage.
Postat av: tova [ 12 år utan pappa ♥ ]

tack dsm :D

2012-03-25 - 15:49:41
URL: http://ttovahelgessons.blogg.se/
Postat av: Louise - Fotoblogg

sv: tack så mycket! :)

Händer i veckan ? :)

2012-03-25 - 17:13:38
URL: http://lollorydhxd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!