Finns det något godare?

2012-03-15 - 12:37:13
Har precis ätit lunch efter att ha legats och kramats, myst och sovit med älsklingen medans Sebastian är på dagis. Snart ska jag gå och hämta honom eftersom min älskling lämnade honom idag, världens bästa kille som sagt! <3
Sitter och trycker i mig choklad nu också och jag som nyss vart mätt på min lunch men chokladen låg så fint bredvid datan och den sa "ät mig ät mig" så självklart ställer jag upp på att äta upp den där hemskt goda chokladen. ;) Finns ju helt enkelt inget godare än choklad just nu :).
Postat av: Amanda 17år & mamma till Lilly-Lee!

Åh, fy va gott men onyttigt så här innan man ska lägga sig på stranden snart ;)

2012-03-15 - 13:31:20
URL: http://awahlsten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!