En ovanlig dag.

2012-03-12 - 18:49:30
Idag har jag varit på Miroi första gången och det var absolut inte som jag hade tänkt mig. Jag hade tänkt mig att det var litet och ja någon enstaka folk där och man sökte jobb, skrev cv och personligt brev men fel det hade jag. Jag kom dit och ena som jobbade där gav mig en pärm och berättade lite grana. Tiderna var 08.30-16.00 alltså en hel dag utom på onsdagar som man får uppgifter och jobbar med hemma. Denna vecka var en liten speciell vecka, vi jobbar måndag-onsdag där och torsdag, fredag hemma för dom ska flytta på fredag så det kommer inte att finnas några möbler. Idag fick vi iallafall prata om lite allt möjligt, är lite som en skola och föroläsning på samma gång. Idag pratade vi bla om olika loggor och vad dom betydde för oss och hur viktigt vissa saker var t ex ärlighet osvosv. Sen kom jag och en annan tjej in i vecka 2 idag dom andra hade redan gjort en vecka så på eftermiddagen då alla sökte jobb, skrev cv och personligbrev det gör vi varje eftermiddag då fick vi kolla på en film som vi hade missat. Minns inte så mycket om filmen eftersom den inte var speciellt spännande.
Sminkade mig idag för första gången på evigeheter!
Postat av: Emil Törnberg

Vacker du är älskling :) älskar dig nå enormt mycket PUSS !

2012-03-13 - 10:12:29
URL: http://saraeedstrom.blogg.se/
Postat av: Beatrice, tvåbarnsmor.

Snygg kofta, har en likadan på mig i dag ;)

2012-03-13 - 14:59:32
URL: http://beabus87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!