En för sen söndagskväll.

2012-03-26 - 10:42:33
Igår var vi ju som sagt barnlediga och roade oss lite grana. Jag satt ju hemma hos min tjejkompis Amanda tills vid 12 tiden då vi åkte och mötte Emil och hans kompis. Vi gick ut på krogen eftersom SAIK vann smguld. Det var riktigt trevligt och speciellt för mig som inte har vart ut på väldigt väldigt länge, jag uppskattade detta riktigt mycket. Det var hyffsat med folk ute och kom inte hem förens runt 3 tiden inatt och klockan 9 kom Sebastian hem. Är inte så speciellt trött så denna dag ska nog gå riktigt bra ändå fast än man inte fick speciellt många timmars sömn.
Nu sitter jag med hårfärg i huvudet och hoppas på att få bort det röda denna gång, återstår och ser!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!