damp, svar ja!

2012-03-15 - 19:34:54
Jag verkligen hatar arbetsförmedlingen just nu helt otroligt. Jag har sagt att jag vill absolut inte studera pga jag inte kan koncentrera mig osv men ändå sätter han mig på miroi. Min handläggare på arbetsförmedlingen säger till mig: På miroi får du hjälp med att söka jobb, skriva cv och personligt brev men ICKE! Sitta och lyssna på någon som pratar och ja göra lite frågor där emellan, precis som på en skola då läraren står och pratar ungefär från kl halv 9 till 11. Sen får man söka jobb i en timme eller det man behöver göra, sen blir det lunch från 12-13, efter lunchen SITT OCH LYSSNA IGEN på någon som står och babblar sen vid 15 tiden söka jobb i en timme och sen klockan 16 slutar man. Då kan jag lika gärna sitta hemma söka jobb 2 timmar per dag eller till och med mer, jag förlorar bara en massa tid med min älskade familj när jag måste gå på det där, jag vill inte men måste tydligen för jag gått in på ungdomsgarantin.
Enligt mig är det totallt idiotiskt att låta någon gå på sånt när man suttit och sagt att man absolut inte vill det osv, jag blir bara så himla irriterad!
Tur att jag har min älskling som gjorde mig på lite bättre humör när man fick världens gulligaste sms utav han, vet inte helt ärligt vad jag hade gjort utan han, han gör mig hel helt enkelt. Nu ska vi inte ha någon deppblogg här inte, behövde bara få ut mig lite så man känner sig lite bättre. Sitter nu och väntar på att min kärlek ska komma hem och mysa med mig så man får bli på bättre humör :).

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!