Då har denna dag gått.

2012-03-09 - 17:42:26
Man kan ju säga att idag fick man sig allt en rejäl sovmorgon. Jag och Sebastian klev upp vid 7 tiden idag och vid 8 tiden gick vi in och kramades med pappa Emil som låg och sov. Vid halv 9 tiden vart Sebastian jätte trött och så la vi bara ner han i sängen och han slocknade direkt och sov till halv 12, så underbart skönt och få sova och vila ut tills man själv känner sig pigg och vaknar före!
Vi åt lite lunch och så sen gick vi ner på stan hela familjen med monia, love och deras dotter. Hämtade ett par nycklar också eftersom Emil och Love ska börja spela badminton tror jag det var nu varje fredag från 7-9 och det tycker jag är super bra för då har Emil något att göra på fredagskvällarna än att göra annat så hoppas dom tycker det är kul och fortsätter :).
Hittade ett kul kort också, jag tyckte det var kul iaf! :) Kolla datumen!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!