Big brother.

2012-03-11 - 19:19:30
Jag har fastnat för årets big brother, men det är väl så sätt ett pogram och så kan man inte sluta. Idag är det ju utröstning men det är inte tittarna som får rösta denna gång vad jag förstått det, vem tror ni åker idag? Förra gången åkte ju Jessica och ja, jag hoppades på att hon skulle åka helt enkelt så jag vart ju inte besviken, förstog nästan det.
Idag hoppas jag att Hanna R eller Sipan åker, gillar inte någon utav dom speciellt mycket tycker dom bara är dryga och jobbiga och förstör pogrammet. Lite lugn och ro måste man ju få iallafall.
Camilla hoppas jag ska vinna iaf. Hon är inte en sån där uppstoppad blondin utan hon kan faktiskt ta det lugnt och ändå vara underhållande.
Vem tycker ni ska åka och vem tycker ni ska vinna? :)


Postat av: Louise - Fotoblogg

sv: tack :)

Jaa det ska bli kul hur den blir :)

2012-03-11 - 19:31:09
URL: http://lollorydhxd.blogg.se/
Postat av: pumpen

Tycker ludret hannah w ska åka hem ja

2012-03-11 - 19:56:20
Postat av: stephi

Sv: Visar imorgon hur man fixar tidsinställd

Kram :)

2012-03-11 - 20:05:21
URL: http://stephaniiiies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!