Aj min rygg.

2012-03-13 - 13:37:01
Nu tror jag ryggen säger sitt iaf. AJ det gör ont. Kn inte luta mig ordentligt bakåt på en stol för så fort jag rör vid ett ställe så gör det hur ont som helst. Vad fan gör man åt det? Hoppas verkligen att det försvinner snart men leka kan jag ju iallafall göra satt det är inga problem. Emil och hans mamma är och hämtar Sebastian nu sen tänkte vi gå och träffa Cicci och Elina och gå till en lekpark och leka lite i det fina vädret. Elina är drygt 2 veckor yngre än Sebastian så det är jätte kul att se dom leka tillsammans eftersom dom kan ungefär lika mycket saker och är så pass jämngamla.
Postat av: Paulina

haha arå :)

2012-03-13 - 17:20:59
URL: http://paulinadrotttning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!