6 dagar kvar. <3

2012-03-21 - 17:53:00
Bara 6 dagar kvar. Jag minns med Sebastian, när vi gick på första ultraljudet med han i magen. Nervös som bara den, tänk om något e fel, tänk om, tänk om, gick tankarna men allting såg super bra och se världens finaste kille föddes till världen, fullt frisk. Nu är det snart dags att jag ska på ultraljud med bebis nr 2 och tankarna går lika, tänk om, tänk om men även, är det en tjej eller kille. Vad tror ni att det lilla livet i magen är för något, tjej, kille? Själv tror jag att det är en liten prinsessa, lär ju gå emot vad alla andra tror. ;)
Mitt lilla hjärta på ultraljud nr 2 <3
Postat av: erica

Du måste berätta så fort du vet.!!! Jag tror på en sessa :)

2012-03-21 - 19:43:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!