Världens stoltaste & gladaste flickvän är jag.

2012-04-26 - 18:56:29
Min pojkvän han är faktiskt bäst och då menar jag faktiskt bäst!!!!
Det ingen trodde någonsin skulle hända det har faktiskt hänt. Jag är så stolt över honom så det är helt sjukt, varför jag är det behöver inte alla som läser min blogg veta men dom som vet dom vet. Allt han gör för mig och Sebastian, han gör lixom verkligen allt för oss. Han är min man, min kärlek här i livet och den jag alltid vill leva ihop med. Han tror även att bloggen är mitt liv så om jag skriver här borde han förstå att jag verkligen menar allt med honom och att jag verkligen är stolt över honom. Nu ska jag säga godnatt till Sebastian och pussa och kramas lite på Emil innan han ska sitta vid datan. Vi hörs imorgon! :)
Postat av: Sofie, mamma till Teodor och Wilmer

Åh, låter kul att det verkar va nåt som gått bra!! :D

2012-04-26 - 19:39:44
URL: http://teodorsmamma.blogg.se/
Postat av: Susanne

Stora kramar till er alla 3 :) Bra att ni är rädd om varandra. :)))

2012-04-26 - 20:34:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!