Tisdag.

2012-04-10 - 13:31:06
Sitter bara hemma och tar det lugnt. Idag känner jag mig som en helt ny mamma, utvilad och ja helt underbart.
Igår kom vi hem och var inte hemma förens 5 tiden. När vi kom fram till Gävle var vi där en stund och kollade lite eftersom jag var ute efter en bh eftersom man börjar ju växa överallt nu och mina bhar hemma var ju så hemskt små så fick ju jätte ont. Äntligen en ny bh som passar perfekt.
Vi gick även till Emils mamma en stund och var där ett tag innan vi tog oss hem.
Efter allt bök och kommit hem så kom vi fram till att vi skulle gå på bio och så vart det. Emils mormor kunde ha Sebastian så att vi kunde gå och det vart nya American pie Reunion och den var jätte bra och kul som alla andra, så värd att se.
Idag blir det bara och ta det lugnt och imorgon börjar det verkliga livet igen alltså jag börjar på Miroi igen och jag är så otaggad som det bara går. Ikväll sover vi hos Emils mormor och vi har satsat en liten peng på matchen ikväll, brynäs-skelefteå och att Brynäs ska vinna så vi får ju se.
Igår gick jag in i vecka 19 så blir en magbild och sånt ikväll eller imorgon.
Postat av: Mandy & River

Det har vi :) Hoppas detsamma till er :)

2012-04-10 - 15:10:21
URL: http://mandyyss.blogg.se/
Postat av: Z A N D R E A ´S . ♥ v ä r l d ♥ Mamma till Joline!

vad hade ni tänkt för namn på lilltösen? :D

2012-04-10 - 17:23:43
URL: http://zandrea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!