Tisdag.

2012-04-17 - 13:26:03
Har känt som att denna dag varit lång fast än den inte har det. Idag gick hela familjen till Sebastians dagis och sen lämnade vi av han där, var ett tag sen han var där nu så han vart ju ledsen när vi gick, men det går ju över så snabbt så det är ju inget. Vi gick till arbetsförmelingen och pratade och sen lämnade jag in lapp om deklarationen och kommer inte få den förens augusti, september, konstigt men så är det.
Vi fick lunch hemma hos Emils mormor och vi tog en vila och nu är Emil och hämtar Sebastian igen. Tänkte faktiskt lägga mig en stund till är super trött, så skriver jag senare. :)
Postat av: Sandra- Med pojke i magen

Vad mysigt med en till bebis :D



SV

Japp de är första :) Och de har verkligen varit en resa att nå hit :S

Men nu :D

2012-04-17 - 15:31:27
URL: http://frusandrasjoberg.blogg.se/
Postat av: Sandra- Med pojke i magen

SV

Tack så mycket :D Jag vänjer mej nog snart, har haft den andra i 1 år och kände att nu var de banne mej dax att byta ;D



Jaa jag hoppas också att allt går bra :D

2012-04-17 - 19:05:15
URL: http://frusandrasjoberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!