Söndag.

2012-04-01 - 15:35:29
Går kvällen den var väl som den var men det är ju inget att gräva ner sig i. Hade ju min söta son liggandes och sov och lilla tjejen i magen var vaken med mig och rörde på sig igår. Men det finns ju allt för snälla människor i världen som gör en glad och positiv till allt, det är ju bra det iallafall!
Idag har man hunnit med mycket. Jag och Sebastian har gått och handlat lite mat eftersom jag satt Emil i jobb sen så han får göra en god middag här hemma. Handlade även glass och lite gotta så jag och Sebastian har ätit den nya goda glassen, vi har också städat halva lägenheten haha, sen gav jag upp. Nu vill jag bara lägga mig och sova och ha min goda middag jag ska få senare, men det lär nog dröja innan den slapphögen tar sig upp ur sängen.
Postat av: martina

sv; okej ;)

2012-04-01 - 17:44:54
URL: http://martinaolsson.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!