Påsken.

2012-04-09 - 07:43:11
Sen i onsdagskväll kom jag och Sebastian hem till min mamma och har varit här hela påsken och vi alla har varit långlediga. I torsdags fick vi äntligen träffa Victoria och hennes lilla prinsessa som är en hel månad gammal och ändå så hemskt liten. Hennes bebis Alicia var lika liten som när Sebastian föddes så hon var ganska liten när hon kom. Det var super mysigt att få uppleva känslan och få mysa lite söt bebis, jag älskade det.
Vi var i Täby c och kollade lite jag skulle kolla efter ett par till skor till Sebastian och Victoria efter en present, vi åt lite lunch där och åkte sen till Vallentuna och träffade Jemma en stund innan vi gick till min pappa. Sebastian fick en lastbil där med lite saker på den som man kan ha ute, super bra.
Fredagen var mamma ledig också så då åkte vi till Väsbycentrum och handlade lite, eller ja hon hndlade lite man är ju fattig som en fattiglapp haha. Sebastian fick ett par skor och en vovve som han kan ha här och sova med.
På fredagskvällen hade hela familjen samlats, mamma, pappa, lillebror, storebror, jag och självklart Sebastian för att äta påskmiddag hemma hos min mamma, gottigotta.
Lördags och söndags har vi bara tagit det lugnt och lekt lite varit i lekpark och lite sånt där och nu är det måndag och snart åker vi hem igen så om man kanske ska börja fixa. 10 i 12 går tåget ifrån Väsby och innan ska vi hinna äta lunch och jag ska hinnna packa ihop allt om jag nu får med mig allt eftersom varje gång vi kommer hit så blir det alltid mer saker med sig hem haha.
Vet att jag har varit jätte dålig på att uppdatera men har gjort annat än och suttit vid datorn hehe, nu blir det ändring på det och jag ska börja blogga igen! .:)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!