Ny frisyr.

2012-04-25 - 15:04:10
Vi har inte varit hemma så mycket idag och sen är jag heldre med familjen när jag väl är hemma än och sitter vid datan därför det inte blivit någon uppdatering idag. Sebastian ligger nu och sover och Emil gick nyss till affären för att köpa lite blöjor och sånt där. Idag har vi varit till frisören och klippt oss, jag och Sebastian. Vart super nöjd, allt det slitna borta och Sebastian fick en liten slags hockeyfrilla, lockarna skulle han visst ha kvar. :)
Snart ska vi lämna Sebastian till hans gammel mormor så vi kan gå på möte inför renoveringen dom ska göra i vårat hus och lägenhet så får se vad dom har och säga :).
Luggen kortare och klippt lite på sidorna <3.
Postat av: Marika

Svar: Jaaa, håller med dig.. Vill att min lillfis ska bli frisk :( Jobbigt när dom små mår dåligt! :/

2012-04-25 - 17:21:44
URL: http://mahrikad.blogg.se/
Postat av: Anonym

2012-04-25 - 18:31:34
Postat av: Susanne

Lilla gobiten<3 Va fin Han blev. Ut med en bild på dig med Sara ;) Vill se!! Kraam

2012-04-25 - 18:33:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!