Min pojkvän är bäst.

2012-04-11 - 16:59:58
Visst är våra pojkvänner bättre än vad vi egentligen tror, det är iallafall min. Han gör nästan allt för mig och han är ju faktiskt världens bästa pojkvän. Han sitter och funderar på och köpa en katt till mig och det skulle ju allt vara min dröm.
Men vad han gjorde idag som jag så längtat efter var att han fixade så jag kunde göra våfflor. Han lånade ett våffeljärn eftersom vi inte äger något eget och sen gav han mig pengar så jag kunde gå och handla det som saknades till våfflor fast än han själv inte äter det.
Jag älskar min pojkvän mest och han är pappan till mina barn är absolut ingenting jag ångrar vet ni varför? FÖR HAN ÄR BÄST. <3




Postat av: Mandy & River

haha, ja visst känner man sig tjatig? ;)

2012-04-11 - 20:40:48
URL: http://mandyyss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!