Jag blir arg.

2012-04-03 - 09:27:18
  • Är det normalt beteende hos vissa?
  • Har dom världens kortaste stubin?
  • Eller är det bara jag som blivit lugn?
En del förstår nog vad jag pratar om bara jag säger Big brother. Kollade igår på avsnittet och är det ett normalt beteende eller vad är det?
Jag blev påmind om Marcelo när han vart galen för att Annika för att hon kletade lite tårta i ansiktet/håret och puttade på henne och vägrade prata och slog sönder saker.
Nu verkar det ju kommit in en lika dan brud, Jennifer! Hon puttade Marcel slog på allt hon fick tag på, slängde ut andras kläder, skrek och skulle därifrån. Vad gjorde Marcel?
Vet iallafall att han gjorde så stolen tippade så hon ramlade, visst det var absolut inte okej men hon måste ju överreagera. Dom kanske inte bara tål alkohol när dom håller på sådär?
Är dom sådär aggresiva så är dom ju farliga för allt folk, eller spelar dom bara i tv för att få fler som tycker om dom?
Enligt min åsikt så tycker jag inte att man beter sig sådär och hoppas att Jennifer verkligen får sig ett rejält straff så hon förstår att man inte kan göra sådär. Marcelo fick sitt straff och skötte det så hoppas nu att Jennifer också får det.
Jag vet inte om jag kanske tycker helt fel, så nu frågar jag er, är detta normalt?
Postat av: Joakim Skönborg

det kalls för TV-showbuissnies... Den som just kom in kan lika gärna vara en skådespelare.. mycket mer sånt än vad vi tittare vet om. En jag känner spelade nudist i outsiders och skulle tycka att bara vi vackra människor skulle gå nakna. Han har varit med som jublande vinnare i postkodmiljonären då det var ont om just det, jublande vinnare.. lol... samt varit med i massa Beckfilmer... ca 85% i alla såpor från USA är uppdiktade och påhittade såsom Paradice hotel etc etc.... så det är meningen att vi ska reagera... då har dom ju lyckats... bye bye

2012-04-03 - 09:53:13
Postat av: Zandrea -Mamma till Joline

hahah.. Alltså jag tyckte det var riktigt omoget betende. Sen har jag tappa räkningen på hur många gånger hon sagt ''alltså fuck off säger jag bara'' hahah :D Dock är det sånt man vill se, men jag gillar inte det beteendet värst mycket.

2012-04-03 - 10:44:10
URL: http://zandrea.blogg.se/
Postat av: Monia - mamma till Tuvalie

sv: ja det behövde vi verkligen :P

2012-04-03 - 11:51:21
URL: http://moniasundgrenjansson.blogg.se/
Postat av: Mandy & River

Ja visst var dom fina? :) Jag köpte skorna på laredoute.se :)

2012-04-03 - 12:34:38
URL: http://mandyyss.blogg.se/
Postat av: 18 år och ung mamma

Ja men precis :D

2012-04-03 - 17:25:01
URL: http://paulinagavelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!