Irriterande.

2012-04-19 - 13:42:46
Nu sitter jag på Miroi och har varit här hela dagen och snart är iallafall denna dag slut här. Imorgon får vi förhoppningsvis halvdag eller något liknande eftersom vi egentligen skulle till gävle på någon föreläsning men ingen var intresserad. Riktigt skönt att få sluta tidigare på en fredag och man kan få komma hem och ha fredagsmys med sin familj. Annars har det inte hänt så mycket mer än att det är en sak som stör mig väldigt mycket.

Emil jobbar till och från i Stockholm han jobbade förra torsdagen till fredagen och då gjorde det mig inget eftersom jag ändå inte gick på miroi och Sebastian gick inte på dagis så vi kunde vara hemma utan några som helst problem och sen sa dom till Emil förra fredagen att dom skulle höra av sig på lördagen hur det vart. Emil skrev flera sms men ingen som svarade och igår kväll vid 9 tiden hör dom av sig och säger du kan jobba torsdag till fredag "bertil" hämtar dig imorgon biti, alltså hur tänker dom? jag som började på miroi idag och går hel dagar alltså 08.30-16.00  och Sebastian som går på dagis tisdag-torsdag 08.30-13.30 det går ju inte alls ihop. Man kan ju inte bara komma till dagis samma dag och säga idag måste jag lämna Sebastian tidigare hämta han senare, lika dant imorgon. Så Emil lärde tacka nej till att jobba och det känns så hemskt onödigt att göra det för då undrar ju dom säkert om det verkligen är det han vill. Själv vet jag att han verkligen ville åka iväg och jobba men eftersom jag inte kunde lösa min situation och har varit borta ganska mycket så gick det ju verkligen inte. Har ni haft samma problem någongång? Tycker det är hemsk dålig stil att höra av sig inte ens 12 timmar innan han ska åka iväg. Vi är en familj och man måste ju kunna planera lite innan allt händer. Hoppas dom iallafall fortsätter att erbjuda han jobb men att dom kan höra av sig någon dag innan så vi som familj kan planera.
Postat av: Nina

ja va lite anti rosa från början. tycker det liksom bara finns tre färger då dem är bebisar. vitt (opraktiskt), blått å rosa.. men nu när det finns en massa färger, så köper ja rosa =) haha! LÖV IT!!

2012-04-19 - 14:30:03
URL: http://deliciously.se
Postat av: sofia

Kan ni inte ändra dagistiderna då? att han får gå på dagis dom dagar du går på miroi? :)

2012-04-19 - 15:24:50
Postat av: En tonårsmammas dagbok!

Ja nu är det gjort :P Färgade över håret rosa igår och ska fortsätta med underhåret idag =)

Ja men kör på rosa underhår, det tycker jag också är jätte fint. Du kan ju se i min header där finns det en bild på när jag hade det =)

2012-04-19 - 15:33:48
URL: http://gabbimk.blogspot.com/
Postat av: Amanda- snart tvåbarnsmamma

Ja ska bli jätte roligt med en till kille faktiskt!

Hade dock velat ha en flicka då det är sista barnet men man kan ju inte få allt i livet ;).



Det kommer vara 22 månader mellan dom, så nästan två år :).

Är beräknad till 2 juni så det är inte långt kvar.

När är erat bf datum?

2012-04-19 - 15:57:43
URL: http://amandaochharrysliv.blogg.se/
Postat av: E R E E K A - Med bebis i magen ♥

Svar; Usch, vad jobbigt med såna människor.. Det är inte så många som sagt sånt till mig, efter att jag berättat att det var en planerad graviditet, och min sambo har fått "stoppa" mig tidigare, då jag fortfarande gick i skola och det kunde bli jobbigt därför :)

Men det ska bli så underbart att få en liten bebis äntligen :)

2012-04-19 - 16:38:08
URL: http://ereekapalmqvist.blogg.se/
Postat av: Emma | Mamma till Casper

Verkligen jätteskumt. Testa denna länk. :)

http://www.facebook.com/#!/groups/431902416823879/



Kram

2012-04-19 - 16:46:25
URL: http://nikoba.blogg.se/
Postat av: Edith

Jag visste inte att du pluggade? :) Vad läser du till?

2012-04-19 - 19:55:24
URL: http://dith.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!