Fredag.

2012-04-13 - 07:40:58
Nu har vi varit vakna i drygt en timme och lill hjärtat ligger och dricker välling så passar på och slänger in ett snabbt inlägg. Igår gjorde vi inget speciellt mer än att vi var ute och lekte i lekparken en stund och idag har jag absolut inge aning om vad vi ska göra. Ser inte ut att bli så speciellt bra väder och då har man ju ingen stor lust att gå ut och leka.
Jag sitter och rostar mackor och jag kan verkligen inte göra det. För ngn vecka sen råkade brandalarmet gå och nu har jag redan bränt två mackor, jävla brödrost! Idag kommer älsklingen hem också och hoppas han kommer hem med ett leende på läpparna och säger jag fick jobbet så vi kan åka och hitta på ngt i sommar utan att snåla som bara den! :)
Postat av: Edith

Sv: Okej vilken historia! Starkt jobbat! Men om ni nu har det så knapert och kämpigt just nu, varför bestämde ni er för att skaffa ännu ett barn?

2012-04-13 - 08:44:13
URL: http://dith.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!