Fredag den 13:onde.

2012-04-13 - 12:12:53
Otursdagen är här igen och min fråga är till er har det någonsin hänt er något på fredag den 13:onde?
Själv tror jag att det aldrig har hänt mig något på denna dag men jag verkligen avskyr sånna här dagar. Jag är en sån här mes som tror på allt som sägs och ja ni vet allt sånt där, så självklart tror jag på att denna dag är en riktig otursdag men får hoppas att den inte ger mig någon otur.
Jag och Sebastian har precis ätit lunch och han åt som vanligt och sa mmm, lilla sötnosen. Vi ska snart gå och handla lite till ikväll, chips, bea å lite smaskens eftersom älsklingen kommer hem idag vid 5 tiden trodde dom. Fläskfilen ligger och tinar och jag ska köra ett race och snabbstäda lite granna, det ser förjävligt ut här hemma. Men Sebastian tycker inte om städat så allting åker ut lika fort, suck. Får gå och städa och plocka ett antal gånger per dag, men det är ju så när man har små busfrön till barn! :D
Postat av: Sofie, mamma till Teodor och Wilmer

Som tur är har inget hänt ännu... men vågar inte pusta ut förrän dagen är över ;-)

Hatar också sådana här "otursdagar"...usch.



Lycka till med städningen! Känner igen det där med att det blir stökigt direkt.... :-P



2012-04-13 - 16:39:53
URL: http://teodorsmamma.blogg.se/
Postat av: ♥Love mamma till Oliwer och gravid med tvillingar♥

SV. Jaaa ska bli jätte kul:)

kram

2012-04-14 - 08:46:01
URL: http://treblirfem.blogg.se/
Postat av: Malin - mamma till Savannah

ja jag tappade min favorit prydnasdsak i golvet på fredagen den 13 för ett par år sen.

2012-04-14 - 18:48:18
URL: http://elinorsdotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!