Fredag.

2012-04-27 - 11:15:36
Snart är det äntligen helg och jag skulle kunna ställa mig upp och skrika JIPPI. Såhär mycket som jag har varit på Miroi har jag inte varit sen jag började här haha. Det verkligen suger men måste man så måste man och ja, sånt är livet. Idag är en sån här dag som jag är extremt trött och bara skulle kunna ligga och sova heeeela dagen. Efter detta blir det nog hem och vila ett tag sen komma på något gott man kan äta, massa vitlök är jag sugen på. Något förslag man har massa vitlök till?
I helgen blir det nog bara ta det lugnt blir det fint väder någon dag så ska vi ta oss till lekparken så Sebastian får springa av sig lite. Han älskar ju verkligen att gå ute så klart han ska få göra det. Längtar tills klockan blir 4 så jag kan få cykla hem till min älskade familj och få umgås med dom hela hela helgen.
Postat av: Linda -Mamma till Hailie

Hoppas ni får en riktigt härlig helg :)



kram

2012-04-28 - 01:13:49
URL: http://pinkdiamondandpearl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!